نوشته شده توسط : آبجی

برای دل خودم اینجا میام داداشی

این وبلاگ الان تنها پل ارتباطی من و داداشمه

اگه یه روز به این پل سر نزنم یا خدای نکرده این پل خراب بشه

مطمئن باش

ایمان بیار که آبجی هم پشت سرش دق میکنه

منو درک نمیکنی

حق هم داری درک نکنی

آخه من کسی رو اینجا دارم که شما نداری

نمیدونی چقدر حسرت روزهای اول آشنایی رو میخورم

نمیدونی داداشی از اینکه ازتون دورم دیوونه شدم مثل منگلا  تو خودم فرو رفتم

همه میگن درد عاشقیه

عشقی که به داداشم دارم

آخه نمیدونین که... حالا فکر میکنین الکی دارم تعریف میکنم

ولی نمیدونین که شما از همه آدمهای اطرافم متمایزی

داداشی منو ببخش که دست از سرت برنمیدارم و مجبوری به خاطر من به اینجا بیای ولی به خدا اگه روزی بشه و نظر نزاری دیوونه میشم دیوونه

 

 





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 20 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: